Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Hardenberg - Hardenberg op 9 januari 2017 interview

6.7
  • Heupvervanging

Ik vind dat er de laatste tijd veel verschillende medewerkers bij mij thuis langskomen en dit is voornamelijk 's avonds. In de ochtenduren heb ik meestal dezelfde medewerkers en dit vind ik goed gaan. Wel kan ik met iedere medewerker goed opschieten en dit vind ik belangrijk. Wat ik wel opmerk is dat de medewerkers niet zoveel tijd meer hebben. Ik kan namelijk niet even gezellig een kopje koffie drinken en een gezellig praatje maken. Dit vind ik wel jammer. Wel vind ik qua verzorging dat de medewerkers goed zijn. Wanneer ik mij namelijk niet zo lekker voel, dan komen de medewerkers mij vaker op een dag checken. Dit is fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Hardenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.