Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Hardenberg - Hardenberg op 9 januari 2017 interview

9.7
  • Spataders

Soms komen de medewerkers op een ander tijdstip en dit wacht ik altijd netjes af. Ik vind het namelijk niet erg als de medewerkers eerder of later langskomen. Daarnaast vind ik de medewerkers ook altijd bereid naar mij toe zijn. Wanneer ik namelijk zelf een keer eerder, later of niet kan door een afspraak, dan is dit geen probleem. Ook vind ik dat er een goede overleg is met de medewerkers. Zij zijn allemaal even vriendelijk en behulpzaam. De medewerkers helpen mij namelijk ook met het contact leggen naar de dokter. Wanneer er een bestelling moet plaatsvinden in producten van mijn verzorging, dan doen de medewerkers dit ook voor mij. Als de thuiszorg op deze manier blijft doorgaan, dan ben ik zeer tevreden. Wel merk ik eens verschil in de deskundigheid van de medewerkers. De ene medewerker heeft namelijk al veel ervaring opgedaan en de ander weer niet. Hierdoor weet de medewerker die niet zoveel ervaring heeft, niet altijd even goed hoe de verzorging toegepast moet worden. Maar ik vind wel dat iedere medewerker moet leren en hierover ben ik ook tevreden. Ook ziet iedere medewerker verandering in mijn gezondheid en ik hoef hier zelf nooit iets over te zeggen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Hardenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.