Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Hardenberg - Hardenberg op 9 januari 2017 interview

9.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ze proberen zoveel mogelijk dezelfde mensen te sturen, maar het wisselt nog weleens omdat ik veel zorg nodig heb. Ik vind het ook wel gezellig als er eens een ander komt, dus vind die wisseling niet heel erg, ik vind het wel leuk. Mijn gezondheid ging achteruit en dat werd opgemerkt door de thuiszorg. Zij hebben toen contact opgenomen met de arts en ik moest worden opgenomen. Als ze niet zo alert waren geweest, was ik er nu niet meer geweest. Het is een heel leuk team en ze zijn heel spontaan. De hoofdverpleegkundige is heel goed. Als ik haar nodig heb, kan ik een afspraak maken en komt ze gelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Hardenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.