Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Holten-Rijssen - Holten op 10 januari 2017 interview

Ik heb een zeer ernstige aandoening. Mijn energie is in de avond bijna ten einde. Ze zorgen er toch voor, dat ik gedoucht wordt. Ze zijn er altijd op het afgesproken tijdstip. Stel dat ik een verjaardag heb, dan vraag ik of ze een dag van tevoren of een dag daarna komen. Hier houden ze heel veel rekening mee. Het is altijd mevrouw voor en mevrouw achter. Ik word benaderd als mens en niet als patiënt. Ik wil graag meer, dan dat mijn lichaam wil. Ze geven dan tussen neus en lippen door een paar adviezen. Vervolgens denk ik er over na. Ik vind dan wel dat ze gelijk hebben. Ze weten waar ze het over hebben, gevolg is dat de kwaliteit van mijn leven heel goed is. Ze maken het mij gemakkelijk, door van de douchebeurt geen marathon te maken. Ik heb dames die gewerkt hebben op een longafdeling van een ziekenhuis. Ze hebben in de gaten of ik niet te veel ga doen. Ze zijn daar heel deskundig in. Ik liep tegen een aanval aan. De medewerker kon aan de kleur van mijn gezicht, de stand van mijn ogen zien, dat er weer weer aanval kwam. Vervolgens werd dit ook netjes in de zorgmap genoteerd. De volgende medewerker houdt hier dan weer rekening mee. Ik wil namelijk te veel zelf doen. Zij trappen dan op de rem door het zelf te doen. Ik ben heel blij met de dames. Nu ik ze heb, wil ik ze niet meer kwijt. Ik heb vaste dames. Ik vind dit prettig, omdat ik niet hoef uit te leggen wat ik mankeer. Ze weten precies hoe ze met mij om moeten gaan. Deze mensen werken als mensen. Terwijl wij tegenwoordig werken zoals computer, maar we zijn mensen. In deze koude kille tijd is een beetje aandacht voor de medemens best wel belangrijk

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Holten-Rijssen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.