Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Holten-Rijssen - Holten op 10 januari 2017 interview

9.5

Mijn moeder krijgt hulp met het uit bed halen. Carinova komt helpen met de transfer van het bed naar de stoel. Twee keer in de week komen ze helpen met douchen. Als er iets is dan kan ik bellen en komen ze extra. Ze behandelen haar met aandacht en liefde. Ze krijgt alles wel mee en soms komt er een antwoord van haar kant of lacht ze. Ze is zelf ook tevreden over de medewerkers. We overleggen met elkaar en ze zijn echt wel deskundig. De situatie verandert niet zo veel. Er wordt wel aandacht gegeven aan doorlig plekken. Ze communiceren veranderingen ook naar collega's toe. Mijn moeder krijgt hulp van een vast team. Met ziekte en vakantie wordt er rekening gehouden dat er iemand van het vaste team komt. Ik denk dat mijn moeder de zorg goed ervaart. Ze hebben ook aandacht voor de familie, dat is ook wel een tien waard. Het gehele plaatje is goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Holten-Rijssen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.