Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Olst-Wijhe - Wijhe op 10 januari 2017 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Als ik doorgeef dat ik er niet ben op een bepaalde tijd, komen ze toch op die tijd. Bepaalde dingen worden dus niet goed doorgegeven. Ik vind dat wel heel lastig. Dan geef je het meerdere keren door en gaat het nog niet goed. Als ik ziek ben, nemen ze wel gelijk de touwtjes in handen. Ze nemen dan contact op met arts, apotheek of familie. Ik vind dat geweldig. Ze zijn deskundig en als ze iets niet weten, sturen ze mij door. Ik vind dat heel goed, want zij kunnen verder komen bij een arts dan ik. Het wisselt wel vaak van medewerkers, maar dan hoor ook weer eens wat anders.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Olst-Wijhe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.