Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Olst-Wijhe - Wijhe op 10 januari 2017 interview

8.5

De medewerkers doen heel veel in overleg met mij. Ze gaan uitstekend met mij om. Ik vind dat ze soms te weinig tijd hebben, maar dat accepteer ik. Ik vind het wel jammer en ik vind het ook jammer voor de verzorgers zelf. Ik krijg over het algemeen dezelfde medewerkers en dat vind ik fijn. De afspraken worden goed nagekomen en de verzorgers komen op tijd. De deskundigheid is goed. Ze houden mijn gezondheid goed in de gaten en ze letten op ziekte symptomen. Dat vind ik heel fijn. Ik heb geen klachten en ik vind het zo prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Olst-Wijhe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.