Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Olst-Wijhe - Wijhe op 11 januari 2017 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de man - overig

Deze zorginstelling bevalt mij goed, want de medewerkers doen hun werk heel goed. Zij zijn dan ook zeer deskundig. Dit blijkt naar mijn mening uit de wijze waarop zij steeds de medicatie voor mijn vader verzorgen. Daarnaast zijn de medewerkers gemakkelijk in de omgang en gaan zij goed met mijn vader om. Het maken van afspraken verloopt goed. Wat wordt beloofd, wordt ook nagekomen. Het is een wisselend team. Ik zal het op prijs stellen als er vaste verzorgers bij mijn vader langs kunnen komen, zodat deze mijn vader goed gaan leren kennen. Maar dit is voor mij niet noodzakelijk, want ik begrijp ook wel dat er momenteel geen oplossing is voor de wisselingen in het personeel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Olst-Wijhe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.