Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Olst-Wijhe - Wijhe op 10 januari 2017 interview

9.2

Ik krijg hulp voor mijn voeten. Ze komen twee keer per dag voor de medicijnen en de kousen aan en uittrekken. Ze zijn altijd zorgzaam, hartelijk en even vriendelijk. Als er iets bijzonders is dan maken ze dat gelijk in orde. Als ik me niet lekker voel, dan schrijven ze dat op. Ze willen alles weten. Ze komen extra kijken als dat nodig is. Als ze het niet vertrouwen, dan halen ze de dokter erbij. Meestal zijn het vaste medewerkers. 's Avonds wordt ik nog wel eens geholpen door meisjes die het leren. Dat doen ze goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Olst-Wijhe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.