Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Olst-Wijhe - Wijhe op 10 januari 2017 interview

• Aandoeningen bij de man - overig

Ik krijg zorg van verschillende medewerkers. Dit vind ik niet zo fijn omdat ik nooit van te voren weet welke medewerker er precies langskomt. Soms vragen mijn partner en ik wel aan de medewerker die op dat moment langskomt, wie er de volgende dag komt. Helaas kan de medewerker hierop dan geen antwoord op geven. Ik vind wel dat alle medewerkers buitengewoon goed zijn en dat maakt mijn partner en ik dik tevreden. Natuurlijk merk ik wel dat de ene medewerker beter is dan de ander. De ene medewerker is namelijk vlotter en fijner in het werk dan de ander.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Olst-Wijhe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.