Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Olst-Wijhe - Wijhe op 10 januari 2017 interview

8.2

Ik vind de medewerkers hartelijk, serieus en ze zijn bezorgd om mijn medicijnengebruik. Ze vragen altijd hoe ik me voel. De enige zorg die ze mij moeten verlenen is dat ze moeten toezien of ik mijn medicijnen wel inneem. Als ik mijn medicijn een keertje vergeet dan wordt dat opgeschreven. Ik vind het altijd gezellig als de medewerkers even de tijd nemen om een praatje te maken. Helaas is daar niet zoveel tijd voor. Ik krijg zorg van wisselende medewerkers uit een groep. Nu heb ik gehoord dat het wat meer vast wordt. Het maakt mij eigenlijk niets uit wie er komt, omdat ze mij allemaal perfect behandelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Olst-Wijhe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.