Carinova Thuiszorg gemeente Ommen

Thuiszorg

Zwolseweg 180 7731 ED Ommen
Deze locatie is onderdeel van Carinova Thuiszorg

Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Ommen - Ommen op 9 oktober 2021 Geverifieerd

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Dementie

Gaat goed: Als we een vast persoon hebben die komt schoonmaken zijn we heel tevreden. Dat hebben we ook een tijdje gehad, toen ging het goed.; Kan beter: Het zou fijn zijn wanneer de schoonmaak komt zoals is afgesproken. Ze zijn ook een aantal keren niet geweest, die tijd wordt niet ingehaald en wij betalen wel de eigen bijdrage.

Reactie van/namens Thuiszorg Carinova Thuiszorg gemeente Ommen - Ommen

Geachte cliënt,
Uit uw reactie maken wij op dat u reageert op de zorg die u via de huishoudelijke hulp van Carinova ontvangt en niet op de zorg vanuit de wijkverpleging van Carinova.
Deze door u ingevulde vragenlijst is echter niet bedoeld om uw waardering met betrekking tot de huishoudelijke hulp kenbaar te maken.
Graag vernemen wij van uw of het correct is dat uw reactie alleen de huishoudelijke hulp betreft.
Wanneer dat zo is zal Carinova uw reactie met uw goedvinden dan ook doorgeven aan de afdeling: ‘Hulp bij het huishouden’.
Vriendelijk verzoek is of u kenbaar wil maken of het juist is dat uw reactie alleen de huishoudelijke hulp betreft?!
U kunt dat aan ons kenbaar maken via het e-mail adres: stafkwaliteit@carinova.nl
Wij zeggen u dank toe voor uw reactie en bieden u excuses aan voor deze onduidelijkheid.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Ommen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.