Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Ommen - Ommen op 9 januari 2017 interview

9.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het behandelplan wat met mij is afgesproken wordt nagekomen, ze komen sowieso hun afspraken allemaal na. Ik heb een vast team om mij heen en dat is zeer prettig, hierdoor hebben we korte lijntjes met elkaar, dat werkt prettig en daardoor verloopt het allemaal goed. Ze vragen bij binnenkomst of ik goed heb geslapen en hoe ik mij voel. Dat doen ze ook om te kijken hoe het met mijn gesteldheid is. Ze zijn dus alert en geven eventueel goede adviezen. Bijvoorbeeld: dat ik de dokter moet bellen en dat het verstandig is dat toch wel even voor het weekend te doen. In hun benadering zijn ze correct, een normale benadering dus. Ik word vakkundig geholpen, zeker nu iedereen weet hoe ik geholpen moet worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Ommen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.