Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Ommen - Ommen op 10 januari 2017 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik heb vaste medewerkster van de thuiszorg en zij doen hun werk uitstekend. Zij zijn vriendelijk en lief. Ik vind het heel fijn dat zij een schort aan hebben waar ook de naam op staat van de thuiszorg, daardoor zijn de medewerkers herkenbaar. Zij verzorgen de medicijnen goed. De jongere medewerksters zijn nog niet helemaal deskundig omdat zij het nog moeten leren, maar de vaste medewerkers wel. Er wordt goed op mij gelet, er is bij mij opgemerkt door de medewerkster dat ik heel snel achteruit ga, ik vind het prima dat zij dat gezien heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Ommen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.