Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Ommen - Ommen op 10 januari 2017 interview

8.5
  • Dementie

Ik vind dat de medewerkers het super doen. Er is tijd om een gezellig kopje koffie te drinken en ook een grapje te maken. Ik vind dit belangrijk en ik gebruik ook de verzorgingstijd hiervoor. Ik zie bijna altijd dezelfde dames terugkomen en dit bevalt mij goed. Hierdoor zijn zij namelijk bekend met mijn partner en mij. Ik merk ook dat de medewerkers professioneel zijn en niet kletsen over andere cliënten. Hierdoor zal er ook niet over ons gesproken worden en hier ben ik heel erg blij mee. Verder kunnen wij altijd oproep doen aan de medewerkers. Als mijn partner zich 's nachts niet goed voelt, dan kan ik een medewerker hiervoor opbellen. Als dit 's nachts gebeurd dan zie ik niet de vaste medewerker, maar dit is niet erg. Alles wordt goed geregeld. Ook wanneer wij verzorgingsmiddelen nodig moeten hebben, dan regelen en bestellen de medewerkers dit voor ons. Wij hebben geen klachten en zijn super tevreden over de thuiszorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Ommen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.