Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Ommen - Ommen op 10 januari 2017 interview

8.3
  • Diabetes

Ik vind dat de medewerkers hun uiterste best doen. Soms komt het wel eens voor dat een medewerker met mijn partner bezig is en dan een noodoproep krijgt. Ik kan hier alleen maar begrip voor tonen. Ik vind dat de medewerkers een goede aandacht geven. Er wordt namelijk altijd gevraagd of zij iets kunnen betekenen voor ons. Soms doen de medewerkers ook iets extra's en wat niet bij hun takenpakket behoort. Ook wordt er aan mij als familielid gevraagd of de thuiszorg iets kan betekenen. Ik ben hier ontzettend tevreden over. Daarnaast regelen de medewerkers veel voor ons. Wanneer er namelijk iets geregeld moet worden met een instantie, dan neemt de medewerker contact voor ons op. Ook word een logboek bijgehouden door de medewerkers. Ik zie dat iedere medewerker dit altijd doorleest. Verder zien we over het algemeen vaste medewerkers en dit is prima. Zij weten namelijk van a tot z wat er hier afspeelt thuis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Ommen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.