Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Ommen - Ommen op 10 januari 2017 interview

7.7

Ze komen afspraken heel goed na. Over het algemeen is de omgang met mij goed, maar de een doet het beter dan de ander. De een ligt me ook beter dan de ander, maar meestal zijn ze heel lief. Ik ben dan ook heel blij met ze. Er zijn altijd wel dingetjes die ik anders wil, bij voorbeeld tien minuten extra om het ontbijt klaar te maken. De een doet dat wel, de ander niet. Ik vind dat ze best wel deskundig zijn, want als ik vragen heb, dan weten ze daar wel antwoord op. Tot nu toe letten ze op mijn gezondheid, ze denken mee over mijn woonsituatie. Ik krijg heel vaak dezelfde medewerkers, maar soms komen er andere. Dat vind ik helemaal niet erg, want het zijn allemaal heel aardige vrouwen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Ommen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.