Carinova Thuiszorg gemeente Ommen

Thuiszorg

Zwolseweg 180 7731 ED Ommen
Deze locatie is onderdeel van Carinova Thuiszorg

Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Ommen - Ommen op 9 januari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Reuma

Ze kwamen voor het een en dat was prima. Maar nu ben ik een paar keer al gevallen en heb pijn, van de reuma, maar ook van het vallen. De medewerkers zijn zo ontzettend goed en lief voor me. Als ik me verslaap, kunnen ze binnen komen en laten me even rustig bijkomen. Ze nemen de tijd voor een praatje. Ze komen 3x per dag en en passant doen ze nog eens iets extraas. Ze zijn heel rustig. Als ze twijfelen dan raden ze me aan contact op te nemen met een arts. Ik ben zo blij met deze zorg.Ik heb een vast team, maar ze zijn allemaal even goed en geven me allemaal evenveel aandacht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Ommen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.