Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Ommen - Ommen op 10 januari 2017 interview

Ze zijn altijd prima op tijd. Ze trekken mijn kousen aan. Ze maken even een klein praatje met mij. Ze vragen hoe het met mij is. Het is fantastisch die zorg die ik krijg. Ik ben geopereerd. Hier heb ik ook verzorging voor gekregen. Ze moesten mij de verband omdoen. Ik kon merken dat ze vakkundig waren en een opleiding hadden gevolgd. Er gaat geen morgen voorbij, dat ze mij vragen hoe het gaat. Als ze zeggen dat iets niet beter is, dan adviseren ze mij toch nog even naar de dokter te gaan. De medewerkers wisselen, maar ze komen wel uit hetzelfde team. Ik heb geen voorkeur, omdat ze allemaal even goed zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Ommen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.