Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Raalte - Raalte op 10 januari 2017 interview

8.3

De afspraken gaan altijd goed. Als ik de medewerkers bel, zijn ze best wel snel bij mij. Als ik wat nodig heb, brengen ze het zo snel mogelijk naar mij toe. Als er wat met mij aan de hand is, zien ze dat gauw genoeg. De medewerkers zijn allemaal goed, maar met de ene groep heb ik een vastere band, dan met de andere groep. Dat komt omdat ik een betere band heb met de verplegers die ik vaak zie. Ik heb hier vaste mensen. Alleen in de vakantie periode komt er weleens iemand anders. Ik vind het erg prettig en praktisch dat er normaal gesproken niet gewisseld word. Nu ze wijkgericht zijn gaan werken, zijn ze veel beter geworden. Ik weet nu precies wie er komt. Wij zijn heel erg tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Raalte? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.