Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Raalte - Raalte op 10 januari 2017 interview

8.5

De medewerkers die mij helpen zijn allemaal goed opgeleid. Ik ben tevreden over de kwaliteit van de medewerkers en de zorg die geleverd wordt. De manier hoe de zorg verleend wordt, is ook altijd bespreekbaar, wat ik prettig vind. Ongeveer vijftien verschillende medewerkers uit een homogeen team verlenen de zorg. Ik voel dat het team op elkaar is ingespeeld. De sfeer is altijd goed, ook als ik mij wat minder voel. Als men weggaat vraagt men altijd of ze een kop koffie voor mij kunnen maken. Dat vind ik een mooie geste.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Raalte? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.