Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Raalte - Raalte op 10 januari 2017 interview

8.3

De ouders van de medewerkers ken ik allemaal goed en daardoor de medewerkers ook. Ik kan goed met ze opschieten. Ik krijg meestal dezelfde medewerkers die mij helpen met douchen en kousen aantrekken. Dat vind ik prettig. Ik vind dat ik goede zorg krijg op de manier zoals ik het wens. Als ik wat heb, bijvoorbeeld pijn in mijn been, dan bellen ze de dokter op indien nodig. In de middag en in avond bellen de medewerkers mij altijd op hoe het met mij gaat. Dit is een wens van mijn kinderen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Raalte? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.