Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Raalte - Raalte op 10 januari 2017 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben heel erg tevreden. Mijn man vind dat niet iedereen met een stoma om kan gaan en dan moet hij dingen aan de medewerker gaan uitleggen. Er komen soms medewerkers die nog nooit met een stoma te maken hebben gehad en niet iedereen weet dus hoe ze het zakje moeten vervangen. Ik ga twee dagen naar de zorgboerderij en dan zorgen ze dat ik op tijd klaar ben voor de taxi. Mijn nagel was laatst een beetje rood en dan adviseren ze mij om naar de pedicure te gaan. Als ik een wondje ergens heb dan smeren ze het in. De medewerkers wisselen best veel zeker nu met veel zieken, maar dat maakt mij niet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Raalte? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.