Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Raalte - Raalte op 10 januari 2017 interview

8.5

Ik heb ze gevraagd in de ochtend zo vroeg mogelijk te komen. Ze doen dit ook. Ze trekken bij mij alleen de kousen aan. Ze maken een praatje met mij. Ze vragen of ik goed heb geslapen of mijn dag goed is verlopen. Ik heb last van mijn benen. Ze maken hier melding van in het boek. Ze adviseren mij om de dokter raad te plegen. Ik heb ze ook voor wondverpleging gehad, dit ging ook prima. Ik heb heel snel last van een bepaald orgaan, dan vragen ze al vrij snel of ik al bij de dokter heb geïnformeerd. Vervolgens geven ze even aan, dat ze anders snel even de dokter gaan bellen. Het is een team van 3 à 4 personen, die op wisselende dagen komen. Ik vind dat prima, omdat ik hier min of meer een band mee opbouw. Ze kennen de kwaaltjes. Ze zijn er ook meer alert op, dan dat er een vreemde bij mij komt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Raalte? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.