Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Raalte - Raalte op 10 januari 2017 interview

8.8
  • Longaandoeningen

Ik vind dat de medewerkers heel veel liefde voor mij hebben. Zij zijn namelijk altijd opgewekt. Wanneer de medewerkers hier bij mij thuis langskomen, hebben zij een vrolijk gezicht. Dit vind ik alleen maar fijn. Ik denk ook dat dit voor de genezing ten goede komt. Ook vind ik dat de medewerkers tijdig op de afspraken langskomen. Wanneer het een keer voorkomt dat het iets later wordt, dan word ik hierover netjes opgebeld. Verder zie ik af en toe wisseling in de medewerkers, maar dit maakt voor mij niets uit. Ik kan daardoor telkens met een andere medewerker een praatje maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Raalte? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.