Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Raalte - Raalte op 10 januari 2017 interview

8.3

Mijn vader is hartpatiënt en heeft meerdere klachten. Daarvoor krijg hij 's morgens hulp bij het wassen, aankleden en de medicijnen. Hij wordt ook twee keer in de week gedoucht. Voorheen, na een operatie, kwamen ze vier keer op een dag. Nu doe ik het zelf. Als het nodig is dan komen ze extra. Mijn vader vindt de omgang van de medewerkers goed. Als er invallers zijn, dan wordt er overlegt hoe mijn vader het wil hebben. Als hij wat vraagt, dan wordt dat ook gedaan. Hij heeft met de coördinator goede gesprekken. Als hij er niet uit komt, dan sturen ze ze naar mij. Als het nodig is, dan wordt de huisarts ingelicht of doe ik dat zelf. Hij krijgt doordeweeks vaste medewerkers, in het weekend wisselt dat wel eens. Hij vindt vaste medewerkers fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Raalte? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.