Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Raalte - Raalte op 10 januari 2017 interview

Ze komen op tijd. Ze maken eerst een praatje. Ze proberen mensen gerust te stellen. Ze staan dag en nacht voor mij klaar. Ze vragen hoe het met mij gaat. Ze vragen ook privé dingen. Wat ik vertel blijft ook vertrouwelijk. Als ze met mij bezig zijn, dan kan ik horen wat ze allemaal weten. Zo krijg ik de indruk, dat ze verstand van zaken hebben. Mijn vrouw voelde zich niet helemaal goed. Zij is door een voorval bewusteloos op de grond terecht gekomen. Ik heb direct het ziekenhuis gebeld. Vervolgens heb ik het in de ochtend aan de medewerkers van Carinova verteld. Nu doen ze er alles aan om dit te voorkomen. Ze zijn daar heel alert in. Er is nu meer wisseling in de medewerkers. Ik begrijp het wel heel goed. Er zijn mensen die ziek zijn, dan moet er iemand invallen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Raalte? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.