Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Raalte - Raalte op 10 januari 2017 interview

7.5

Ze kwamen soms heel laat. Ik zat soms de hele ochtend te wachten. Ik weet niet van te voren hoe laat ze langskomen. Dat vond ik soms irritant. Het zijn allemaal vriendelijke dames. Er zitten verpleegsters bij met HBO V en verpleegsters die dat niet hebben. Ik merkte dat sommige medewerkers meer bedreven waren. Ik heb één dame vrij vaak en zij kijkt echt naar wat er mij gebeurd en of mijn wond hersteld. Het is een team van ongeveer acht mensen en ik heb ze allemaal gehad. Er kwamen geen vreemden langs. Ik ben daar tevreden over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Raalte? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.