Carinova Thuiszorg gemeente Staphorst

Thuiszorg

Hoogeweg 30 7951 DV Staphorst
Deze locatie is onderdeel van Carinova Thuiszorg

Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Staphorst - Staphorst op 10 januari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ik ben ook bij de dagbesteding en daar zijn ze vaak laat met de spuit voor het eten. Ze willen dan de soep al opdienen, maar dan heb ik de spuit nog niet gehad. Bij mij thuis gaat het wel goed. Ze zijn heel alert op de toediening van de medicijnen en ze douchen me en kleden me aan. Heel prettig. Als ik weg moet, heb ik mezelf al aangekleed. Ze moeten dan wel op tijd komen omdat ik moet eten voordat ik weg ga. Geen moeite met wisselende medewerkers. Ik schep een band met het vaste team. Ze weten precies hoe met mij om te gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Staphorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.