Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Staphorst - Staphorst op 11 januari 2017 interview

9.5
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik ben overal over tevreden, maar ik heb wel één heel belangrijk aandachtspunt. Ons familielid is op hoge leeftijd en het is meestal pas laat op de avond dat de verzorgers langskomen op haar naar bed te brengen. Hierdoor komt mijn moeder wat haar leeftijd betreft vaak te laat in bed te liggen. Dit zie ik dan ook in de toekomst heel graag anders. De zorg is verder heel goed. De medewerkers zijn heel zorgzaam en letten heel goed op de gezondheidsontwikkelingen van mijn moeder. De medewerkers zijn vriendelijk en proberen steeds op deskundige wijze een oplossing voor de gezondheidsproblemen van mijn moeder te vinden, wanneer die zich voordoen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Staphorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.