Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Staphorst - Staphorst op 10 januari 2017 interview

7.5
  • Beroerte

Ik heb de afspraak met ze, dat ze op een bepaalde tijdstip bij mij komen. Ze komen dan ook altijd op tijd. Elke morgen douche ik mijzelf en kleed ik mij aan. Ze komen vervolgens de steunkousen aantrekken. Ik kan heel goed opschieten met de medewerkers. Ze raffelen het niet af. Maar ze nemen rustig de tijd. Ze maken even een praatje met mij, nadat ze mij de steunkousen en sokken aangetrokken hebben. Ik wil mijn voeten zo strak mogelijk in mijn schoen hebben, zodat ik niet schuif met mijn voeten in mijn schoenen. Ik vind dit heel belangrijk, dat zij mijn veters goed strikken. Gaan namelijk de veters los, dan moet ik helemaal naar huis om ze te strikken. Ze doen het helemaal goed. Ik heb een zorgmap, waarin echt alles in komt te staan. Ze moeten echt alles noteren. Persoonlijk vind ik dit te veel. Ze zijn langer bezig de zorgmap bij te houden in plaats van de steunkousen aan te trekken. Het moet waarschijnlijk van hogerhand, maar ik vind dit een beetje overtrokken. Ik probeer zo veel mogelijk zelfstandig te zijn door zelf te koken. Ze vragen mij wel eens of ik bijvoorbeeld goed eet en wat ik dan eet. Ik vertel dan wat ik ga maken. Ik ken alle medewerkers. Ze zijn allemaal wel een keer bij mij geweest.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Staphorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.