Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Staphorst - Staphorst op 10 januari 2017 interview

9.8
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ze doen alles wat ik verlang. Ik hoef niks te vragen, ze doen het uit zichzelf. Ik hoef maar één klein plekje te hebben en dan geven ze gelijk aan of ik de dokter moet waarschuwen. Het wisselt wel vaak van medewerkers, de ene is iets anders dan de ander. Ik vind dat ook wel goed, want de één ziet net iets meer dan de ander, maar ze doen niks verkeerd. Ik vertrouw ze allemaal 100%. Mijn huisarts staat ook helemaal achter deze organisatie en dat geeft mij een goed gevoel. Als ik vraag of ze wat later kunnen komen, gebeurt dit ook. Ik vind dat fantastisch.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Staphorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.