Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Staphorst - Staphorst op 10 januari 2017 interview

7.8

Ze komen bijvoorbeeld een pleister plakken. Dus ik ben niet gebonden aan een bepaalde tijdstip. De medewerkers gaan goed met mij om. Het zijn allemaal leuke dames. Ze blijven niet zo lang. Vervolgens zijn ze zo weer weg. Ze maken even een kort praatje. Tenslotte noteren ze de informatie in het boek. Als ik naar de dokter moet of ik heb een pedicure, dan doen ze het op een ander uur. Ze passen het aan op mijn schema. Ik had een plek op mijn lichaam. Ik moest van de medewerker naar de huisarts. Vervolgens ben ik ook naar de huisarts gegaan. De medewerkers zijn wisselend. Maar het maakt mij niet veel uit. Ik ben nog mobiel, hierdoor kan ik bijvoorbeeld zelf mijn kleren uittrekken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Staphorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.