Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Staphorst - Staphorst op 10 januari 2017 interview

7.3
  • Diabetes

Ze zijn heel gezellig, ik vind het fijn een kwartier iemand bij me te hebben. Behalve de zorg doen ze niets voor me. Ik zou willen dat men eens een boodschapje doet. Officieel hoort dat er niet bij en ze doen niets meer dan hun opgedragen is. De meeste medewerkers zijn verpleegkundigen. Dan hebben ze dus wel verstand van wat ze hier moeten doen. De een is al twintig jaar in dienst, de ander is een klein jaar gediplomeerd. De medewerkers zien aan me hoe ik me voel. Dat vind ik belangrijk. De medewerkers wisselen, maar daar ben ik aan gewend. Ik ken ze inmiddels allemaal. Ik krijg nooit 's morgens en 's avonds hetzelfde meisje. Het zijn goede en lieve meiden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Staphorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.