Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Zwolle - Zwolle op 10 januari 2017 interview

8.2

Alle afspraken kloppen perfect. Als er wat tussenkomt, dan word ik direct geïnformeerd. Ze behandelen mij net alsof ik hun oma of moeder ben. Het is met respect maar op een leuke manier. Als ze hier weg gaan dan zijn ze echt goed gehumeurd. Als ik echt iets bijzonders heb, dan komt degene die in de buurt is. Als er wat is met mij, dan is het direct de dokter bellen en alles regelen.Ze zijn zo alert. Ze vragen of ik nog met mijn medicijnen om kan gaan. Ze controleren de medicijnen nog een keer. Ik heb meestal vaste medewerkers. Ik weet precies wie er komt. Het wordt mij direct verteld, als er een vervanger komt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Zwolle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.