Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Zwolle - Zwolle op 10 januari 2017 interview

5.7

De één gaat nauwkeurig en netter met mijn oma om, dan de ander. Dit is heel wisselend. Ze is afhankelijk van de zorg, die ze krijgt. Dit bepaald wel haar leven. Ze hebben absoluut geen verstand van zaken. Ik heb heel veel dingen zelf uitgezocht over technieken en handelingen. Ik wil ook het heft in eigen handen houden. Ik vertrouw het niet om dit af te geven. Ik meen dat het ontbreekt aan deskundigheid bij de medewerkers. Op het moment dat ik een vraag heb gesteld, dan krijg ik geen volledig antwoord of van elke medewerker een ander antwoord. De communicatie is ook niet altijd even helder. Ik vind wel dat ze alert zijn. Stel dat er veranderingen zijn zoals een doorligplek of een wond, dan ontbreekt het aan het oppakken en het oplossen. Ze signaleren het wel, maar handelen dan niet direct. De communicatie is dan ook niet helder, zodat ik ook niet weet waar ik aan toe ben. Mijn oma heeft een vast team. Maar om de dag wisselend. Maar het zijn wel bekende gezichten. Dit is nu heel prettig, zodat ik niet de zorgen en de ernst van de situatie over mijn oma hoef uit te leggen . Dit werkt prettiger.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Zwolle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.