Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Zwolle - Zwolle op 10 januari 2017 interview

9.7

De verplegers behandelen mij perfect. Alles wordt aangenomen en het wordt op de manier gedaan zoals ik het graag wil. Ze luisteren naar mijn persoonlijke wensen. Alles is bespreekbaar en wordt zorgvuldig gedaan. Ze helpen mij en ze doen dingen zodat ik weer verder kan. Er wordt zorgvuldig op ingesprongen als er iets met mij aan de hand is. De medewerkers wisselen wel vaak, maar het kan niet anders. Ik begrijp dat het zo moet. Ik heb geen moeite met veranderingen. Iedere medewerker doet het naar volledig kunnen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Zwolle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.