Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Zwolle - Zwolle op 10 januari 2017 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de man - overig

Vanmorgen kwam er een medewerker die ik nog niet eerder had gehad en die begint dan een praatje, dat komt leuk over. Het is weleens zo dat ik weg moet en dan geef ik dat door, daar spelen ze goed op in. Ze kijken goed naar mijn been en stellen vragen hoe het met mij gaat. Ik ben er aan gewend dat ik verschillende medewerkers krijg en dat vind ik geen ramp. Laatst was er een kennis en die zat bij een andere thuiszorgorganisatie en die was niet zo tevreden. Ik heb toen Carinova aanbevolen bij hem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Zwolle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.