Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Zwolle - Zwolle op 10 januari 2017 interview

Deze waardering is ouder dan vier jaar en telt niet meer mee voor het gemiddelde cijfer van de zorgaanbieder.

  • 7
  • 6
  • 7
  • 6
  • 7
  • 5

Gemiddeld cijfer

6.3

Toelichting

Ze komen 's morgens vroeg om mijn broer voor de dag klaar te maken. Eén keer in de week wordt mijn broer geholpen met douchen. Meestal komen ze de afspraken na. Er zijn momenten dat ze later komen en dan bellen ze even. Het ligt er aan welke medewerkers er zijn. Het zijn verschillenden en ieder heeft zijn eigen karakter. Mijn broer vindt het wel gezellig. Als hij ziek wordt dan gaan ze eerder weg omdat hij niet naar zijn afspraak hoeft. Er wordt geluisterd naar mijn broer. Ze zijn niet altijd even deskundig. Soms zijn ze slordig. Ze zijn soms nonchalant met uit de lift helpen. Meestal help ik. Ze merken veranderingen op. De medewerkers wisselen veel. Mijn broer heeft vier of vijf verschillende medewerkers. Dat vindt hij ook niet fijn. Hij wil niet zoveel verschillende mensen over de vloer. Als er twee vaste medewerkers zouden zijn is er betere communicatie mogelijk, denk ik. Carninova mag meer communiceren om problemen te bespreken, vind ik. Dat is een verbeterpunt.

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Zwolle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland