Waardering van Coloriet - Thuiszorg gemeente Dronten - Dronten op 5 september 2019 interview

De zorg wordt verleend door een vaste groep mensen. Het zijn ongeveer zes verschillende en dat vind ik goed, want dan kan je weer eens een ander praatje maken. Ze komen op wisselende tijden. Als er een patiënt tussenuit valt, dan komen ze bij mij vroeger. Eigenlijk vind ik dat prettiger, want ik ben toch al om acht uur op en dan zit ik alleen maar te wachten totdat ze komen. Ze hebben aandacht voor mij. Ze maken een praatje met mij. De zorgverleners vind ik alert en altijd belangstellend. Heeft u goed geslapen en gaat alles goed, zijn vragen die ze regelmatig stellen. Ze vragen ook altijd of ik mijn alarm om heb.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet - Thuiszorg gemeente Dronten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.