Waardering van Coloriet - Thuiszorg gemeente Dronten - Dronten op 5 september 2019 interview

6.6

Er zijn heel veel wisselingen in het personeel en dat vindt mijn moeder heel vervelend. Doordat er veel wisselingen zijn, heb ik met de ene medewerker wel contact en met de andere medewerker niet. Bij de vaste medewerkers voelt mijn moeder zich thuis en daar kan ze haar verhaal kwijt. Bij de invalmedewerkers doet ze dat niet. Ik merk dat door de wisselingen de oplettendheid ook wisselend is. Ik ken mijn contactpersoon niet en hierdoor heb ik niet het contact wat ik wil hebben. Daardoor mis ik informatie over mijn moeder merk ik. Ik ben wel tevreden, maar ik denk gewoon dat het beter kan. Er is te weinig personeel merk ik. Als je een vast team hebt, zorg dan dat de vaste medewerkers bij vaste cliënten komen. Bij steunkousen maakt het op zich niet uit als er wisselende medewerkers komen, maar bij persoonlijke verzorging is het fijn als dat door vaste medewerkers wordt verzorgd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet - Thuiszorg gemeente Dronten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.