Waardering van Coloriet - Thuiszorg gemeente Dronten - Dronten op 5 september 2019 interview

9.2

Ik word heel goed geholpen door de thuiszorg. De zorg wordt verleend door verschillende mensen. Ik denk dat het er ongeveer acht zijn. Dat vind ik prima, want ze hebben altijd even tijd voor een praatje. Ze komen netjes op tijd en ik voel mij op mijn gemak als ze er zijn. Ze zorgen goed voor mij. De zorgverleners vind ik deskundig. Toen ik een dokter nodig had en de dokter niet wilde komen op mijn verzoek, hebben de zusters daarop aangedrongen en toen is hij wel geweest. Ik vind ze ook alert. Toen het vorige zomer zo warm was en ik erg benauwd was, stonden de zorgverleners dag en nacht voor mij klaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet - Thuiszorg gemeente Dronten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.