Waardering van Coloriet - Thuiszorg gemeente Dronten - Dronten op 6 september 2019 interview

8.2

Mijn vader krijgt zorg van een vast team van ongeveer acht mensen, onder wie twee contactverzorgenden. Sommige medewerkers komen alleen 's avonds. Mijn vader heeft heel goed contact met de medewerkers. De zorg gaat goed en hij is tevreden. Er zijn geen heel vaste tijden. Er is afgesproken dat de medewerkers 's ochtends tussen zeven en negen uur komen. Mijn vader wordt meestal tussen acht en negen geholpen. Als hij 's morgens weg moet, dan komen ze eerder. De medewerkers proberen zoveel mogelijk aan de wensen van mijn vader te voldoen. Een van zijn benen is geamputeerd en hij heeft daar veel moeite mee. De zorgverleners gaan respectvol met hem om. Ook respecteren zij de tijden waarop mijn vader naar bed wil. Zij geven hem tijd en aandacht en blijven altijd vriendelijk. De medewerkers doen fantastisch hun best. Mijn vader geeft aan dat hij tevreden is over de dames. Hij heeft ook lol met hen, zeker met de twee contactverzorgenden. Ik voel dat er wederzijds respect is. De medewerkers zijn alert. Zo nemen zij contact met de huisarts op en sturen zij hem foto's. Zij betrekken mij daarbij. Als er iets mis is met het katheter, dan bellen ze naar de katheterverpleegkundige. De zorgverleners praten met mijn vader over zijn situatie en bespreken de dingen goed met hem. Dat geldt vooral voor de contactverzorgenden. Wel vind ik dat er beter gerapporteerd mag worden. De contactverzorgenden rapporteren heel goed, maar bij andere zorgverleners mis ik soms dingen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet - Thuiszorg gemeente Dronten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.