Waardering van Coloriet - Thuiszorg Lelystad - Lelystad op 6 september 2019 interview

8.4

Ik ben tevreden over en dankbaar voor de zorg die mijn man gehad heeft. De omgang van de zorgverleners met hem was goed. Zo waren zij altijd vriendelijk, beleefd en attent. Er is nooit een verkeerd woord gevallen. Ook straalden zij rust uit. Zij zeiden nooit dat hij moest opschieten, maar waren altijd geduldig. Ik heb van hen geleerd, want zij gaven mij adviezen. Ook vroegen zij aan mij of ik het wel redde. De medewerkers hielden de gezondheid van mijn man goed in de gaten. Zij zagen het als het minder ging en dan hielpen zij hem meer. Het enige nadeel vond ik de tijd waarop zij kwamen. De afspraak was negen uur, maar soms kwamen zij al om kwart over acht of pas om half tien.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet - Thuiszorg Lelystad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.