Waardering van Coloriet - Thuiszorg Lelystad - Lelystad op 6 september 2019 interview

7.7

Mijn man krijgt twee keer in de week thuiszorg. Hij wordt geholpen met wassen, aankleden en douchen. Zijn huid wordt verzorgd en zijn katheter wordt op geregelde tijden verwisseld. De thuiszorg komt ook om mij te ontlasten. Het is een handvol vaste medewerkers die bij ons komt. Ik zou het iets prettiger vinden als ze wat preciezer op tijd zouden komen, maar ik begrijp dat dat niet altijd mogelijk is. Ik heb een heel goed contact met de leidster van het wijkteam waar wij onder vallen. De thuiszorg is vooral heel praktisch. Mijn man krijgt goede aandacht. Als ik zie dat iemand een fout maakt, kan ik ze er altijd op aanspreken. Ik zie dat de medewerkers erg hun best doen. Ze houden mijn mans gezondheid goed in de gaten. Als ik zie dat er iets niet goed gaat met mijn man, ben ik blij dat ik met de thuiszorg kan overleggen en dat ze met mij meekijken. Dat meekijken is voor mij een enorm belangrijke factor. De lijnen zijn kort.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet - Thuiszorg Lelystad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.