Waardering van Coloriet - Thuiszorg Zeewolde - Zeewolde op 6 september 2019 interview

8.6

De medewerkers zorgen goed voor mijn moeder op de manier die wij wenselijk vinden. Zij komen enkele keren per dag bij haar thuis en geven haar zorg op maat. Die frequentie vind ik prima. De zorgverleners houden mijn moeder in de gaten. Zij kijken hoe mijn moeder zich voelt en spelen daarop in. Als zij iets constateren, dan nemen zij contact op met de kinderen. Indien nodig raden de medewerkers mijn moeder aan contact op te nemen met de huisarts. De zorgverleners houden goed rekening met haar ziektebeeld. Mijn moeder voelt zich veilig, vooral bij de vaste krachten. Sommige medewerkers komen af en toe in hun vrije tijd even langs om te kijken hoe het met mijn moeder gaat en om even een praatje met haar te maken. Dat vind ik optimale zorg. Mijn moeder is geen nummer, want de zorgverleners hebben echt oog voor haar als individu. Dat willen wij als familie graag zien. De zorg is ook fysiek dichtbij. Mijn moeder woont in hetzelfde gebouw, waar ook Coloriet gevestigd is. Zij kan dus zo het kantoor binnenlopen. Dat maakt de zorg zeer toegankelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet - Thuiszorg Zeewolde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.