Waardering van Coloriet - Thuiszorg Zeewolde - Zeewolde op 20 maart 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben erg positief over deze zorgverlener. Men probeert er voor te zorgen dat steeds dezelfde medewerker mij komt helpen. Soms komt er een stagiaire mee maar er wordt altijd rekening gehouden met mijn wensen en als ik aangeef dat ik graag door de medewerker zelf geholpen wil worden, dan wordt daar gehoor aangegeven. De medewerkers gaan met mij om zoals ik ook met de mensen om zou gaan. Ik hou er niet van betuttelt te worden en dat doen ze dan ook niet. De afspraken worden vrijwel altijd nagekomen, ik kan ervan op aan dat ze altijd komen. Degene die nu bij mij komt, kent mij zo goed dat ze al aan mijn gezicht kan zien dat het niet goed met mij gaat, dat er wat aan de hand is. Deze zorgverlening draagt bij aan de kwaliteit van mijn leven. Soms kan een praatje maken mijn dag al anders laten zijn. Even infomeren hoe het met mij gaat dat is voor mij heel belangrijk.

Reactie van/namens Thuiszorg Coloriet - Thuiszorg Zeewolde - Zeewolde

geplaatst op 22 maart 2017

Geachte meneer / mevrouw,
Bedankt voor uw mooie waardering. Ook bedanken wij u graag voor de prachtige complimenten! Het is heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de zorg die door onze wijkzorgmedewerkers aan u geboden wordt en dat onze zorgverlening op zo'n mooie manier bijdraagt aan de kwaliteit van uw leven. Het is ook prettig om te horen dat onze wijkzorgmedewerkers zo betrokken en alert te werk gaan.
Met vriendelijke groet,
Coloriet - Wijkzorg Zeewolde

Bent u of werkt u voor Coloriet - Thuiszorg Zeewolde? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.