Waardering van Coloriet - Thuiszorg Zeewolde - Zeewolde op 6 september 2019 interview

8.2

Mijn vader krijgt zorg van een vast team zorgverleners. Dat vindt hij geen probleem. De medewerkers weten wat zij moeten doen. Nieuwe mensen worden in het begin goed begeleid. De zorgverleners komen op vaste tijden. Als zij eens wat later komen, dan wordt mijn vader daarover geïnformeerd. Hij krijgt dan bijna altijd een belletje. Mijn vader geeft aan wat hij wel en niet wil. Deze wensen worden meegenomen. Hij moet eigenlijk in de verzorging, maar die is hier niet. Hij woont nu in een aanleunwoning en met de zorg van Coloriet gaat het goed. Mijn vader is heel blij met deze oplossing. Hij voelt zich op zijn gemak bij de zorgverleners, want die zijn heel vriendelijk tegen hem. Mijn vader kan soms wat lastig zijn, maar daar gaan de medewerkers goed mee om. Ik vind hen deskundig, want ik hoor geen klachten van mijn vader. Ik ga er dus vanuit dat zij alles goed doen. Als er iets aan de hand is, dan wordt er snel en goed gereageerd. Het ATA alarmsysteem werkt perfect. Mijn vader heeft een luidspreker in huis en kan zo aangeven wat er aan de hand is. Bij calamiteiten staan de medewerkers van Coloriet snel op de stoep.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet - Thuiszorg Zeewolde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.