Waardering van Coloriet - Thuiszorg Zeewolde - Zeewolde op 5 september 2019 interview

9.1

Volgens de lijst zijn de medewerkers altijd behoorlijk op tijd, maar er zijn momenten dat de medewerkers heel erg vroeg of heel erg laat komen. Ik vind dat vervelend. Vaak is er dan een calamiteit. Als het heel erg uitloopt, dan bellen ze mij op. Ik vind het vreselijk jammer dat ik mijn tijden niet kan aangeven. De medewerkers zijn vriendelijk. Als ik iets vraag, dan doen ze dat gewoon. Mijn vrouw en ik hebben last van een droge huid. Als ik vraag of ze mijn vrouw willen insmeren, dan doen ze dat. Als ik ergens naar toe moet, dan bel ik ze op om dat te melden. Ze houden daar dan rekening mee. We hebben samenspraak en dat werkt perfect. Ze behandelen ons met aandacht. Het valt mij op dat ze alles lezen. Als ik vandaag wat heb, dan weten de andere medewerkers het de volgende dag ook. De medewerkers zien aan mij als ik moe ben. Ze knopen dan een gesprekje met mij aan en soms adviseren ze mij om langs de huisarts te gaan. Ze rapporteren dat ook naar de andere medewerkers. Ze zijn attent en daar ben ik content over. Er ontstaat een band. Het is een fijne en prettige band. Ik vind het jammer als er een medewerker weg gaat. De medewerkers komen hier graag en zij voelen zich ook op hun gemak. Ze weten waar alles ligt en dat verloopt echt perfect. Het is een vertrouwensband. We krijgen ook wel eens stagiaires. Ik vind het niet erg om ze bepaalde dingen te vertellen en om ze wat te leren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet - Thuiszorg Zeewolde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.