Waardering van Comfortzorg Friesland - Heerenveen op 19 december 2016 interview

Mijn man gaat een dag per week naar de dagbesteding. Hij wordt hier voor opgehaald en weet thuis gebracht. Mijn man krijgt zorg van vaste medewerkers, wat ik goed vind. Voor mijn man is het belangrijk om vaste gezichten te zien. Ik zie dat mijn man daar met plezier naar toe gaat en dat voelt voor mij fijn. De instelling is flexibel met betrekking tot afspraken. Als ik wil dan kan mijn man ook wat later thuis gebracht worden of hij kan een andere dag naar de dagbesteding gaan. Dat voelt ook goed voor mij. Binnenkort wordt er ook een bijeenkomst voor de partners georganiseerd. Dat vind ik goed, want het is goed om te praten met lotgenoten. Hier kan ik mijn vragen beter kwijt. Zij begrijpen mij beter.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Comfortzorg Friesland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.